close


maybe tomorrow   stereophonics(日劇【素直なれなくて】插入曲。玉山鐵二‧linda)

I've been down and
I'm wondering why
These little black clouds
Keep walking around
With me
With me
It wastes time
And I'd rather be high
Think I'll walk me outside
And buy a rainbow smile

But be free
They're all free

So maybe tomorrow
I'll find my way home

So maybe tomorrow
I'll find my way home

I look around at a beautiful life
Been the upper side of down
Been the inside of out
But we breathe
We breathe
I wanna breeze and an open mind
I wanna swim in the ocean
Wanna take my time for me
All me

So maybe tomorrow
I'll find my way home
 
也許明天   立體音響樂團

我已經墜落
我驚異為何?
些許黑色雲彩
持續圍繞周圍
和我一起
跟著我走
這是浪費時間
我寧可傲慢
我想我會走出去
攜帶彩虹的微笑
但卻自由
它完全的自由
也許明天
我將會找到回家的路
也許是明天
我將會找到回家的路
我注視周圍的美麗人生
從高低起伏
有好有壞
但我們呼吸
我們活著
我想在微風輕拂中敞開心房
我想漂浮在海洋中
我的時刻全為我自己
全部屬於我
也許是明天
我將找到我回家的道路
 
翻譯引自:
http://blog.roodo.com/tamad/archives/8642539.html

arrow
arrow
    全站熱搜

    vampirela 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()